La psiholog...

Cei care ma cunosc,stiu ca umorul meu e ca o zi de April...acum e soare,acum ploua.Si toate astea de la un moment la altul...

Buna mea prietena, Ania, a inceput sa se ingrijoreze si mi-a facut o programare la psiholog,o cunostiinta de-a ei.Si ce e mai grav,m-a facut sa promit ca ma voi duce.Eu daca promit...

Asa ca, iaca-ta-ma, in drum spre psiholog. Fara prea mult chef,dar totusi curioasa : sa vedem pe cine va descoperi ? Am uitat sa va spun ca noi suntem 4 : normala,perversa,romantica si mieunata.De fapt mieunata si-a luat vacanta dupa ce sambata am avut o tentativa serioasa de a o ucide...Deci, azi defilez cu personalitatea mea normala,cat de normala poate fi ea, facand parte din amalgamul din interiorul meu.

Ajunsa in fata cladirii,imi pun intrebarea daca echipamentul meu e adecvat in timp ce-mi plimb ochii pe colosul de sticla si inox. Nu mai conteaza,ideea era sa fiu imbracata,nu ? Biiine,puteam sa-mi pun si eu altceva in locul fustei de blugi scurte si a adidasilor...Macar sa-mi scot castile din urechi,sa nu arat nebuna de legat.Imi si imaginez medicul,un batrinel cu burta si par alb,imbracat in costum care-mi va pune o multime de intrebari,iar eu ma voi enerva si voi iesi din cabinet trantind usa...Gasesc cu greu cabinetul,bat incetisor la usa in ideea sa nu se auda si eu sa pot pleca.Asa, eu m-am tinut de promisiune,dar am scapat de doctorul de creier. Neee...n-am atita noroc ! Se aude o voce baritonala ce ma pofteste sa intru.Deschid usa si raman intepenita in prag,in timp ce medicul ma priveste mirat...Fetelor,o bucata de Adonis in fata mea,de maxim 30 de ani !

Iau loc in fotoliul ce mi-l indica si inca mai sper sa fie o farsa,iar medicul sa fie un striper... Vise ,fata mamii,vise ! Vazind ca nu colaborez,incepe sa-mi puna tot felul de intrebari la care eu raspund in doi peri. Creierii mei sint in alta parte...numar cartile din biblioteca,ma gandesc la ultimatumul ce l-am dat azi, la nemurirea sufletului...si din amalgamul asta de ganduri,sentimente si personalitati ii dau un raspuns gresit : ii spun ca ma deranjeaza contactul fizic nenecesar.Eu ma refer la pupaturile din cadrul reuniunilor familiare,iar el intelege altceva si...ma intreaba de sex.Mai precis de cate ori, pe saptamana..." Mai, neam de troaca, adica tu insinuezi ca sint nef... ?" Zeita perversa din mine deschide un ochi si cu un zambet marsav se ridica si se intinde..."Doctoras,nu te vad bine..."

Si ca sa-i raspund la intrebare,de cate ori,pun o fata de pocher si intreb la randul meu: "Cu mine sau cu altii ?"

"Oare ii da un atac ?"ma gandesc in timp ce-i privesc fata peste care au trecut toate culorile curcubeului...

Imi cer scuze ca nu mai pot sta la care el imi raspunde : "Ah,ce coincidenta,tocmai s-a terminat si timpul..."

"Coincidentele nu exista,domnule doctor ! "..

."Spui tu ?"...

" Nu,o spune Freud..." ii raspund,inchizand usa dupa mine...

Autor: I.I.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Articole Recomandate

Related Posts with Thumbnails