Apel catre organele abilitate !!

Buna ziua,nu stiu cum as putea incepe...dar ce am vazut azi in fata magazinului unde lucrez,m-a lasat masca!!!!!
As vrea sa ajut dar totusi sa raman sub anonimat,nu vreau probleme cu tiganii din Chitila.
Tigani este putin spus....o babuta este zilnic obligata sa cerseasca in fata magazinului,este batuta,agresata,infometata....jalnic!am observat ca are mari probleme de sanatate,nu vede bine,e inmobilizata intr-un carucior...i-am dat sa manance ceva...ii era foarte foame.

Fie frig,cald sau ploaie este tinuta(obligata) afara sa cerseasca.Daca nu face bani este crud maltratata in vazul tuturor insa nimeni nu se baga de frica.Va rog,stiu ca sunt muuulte cazuri din ascestea,dar nu pot fi nepasatoare,cum o pot ajuta?
Nu stiu...un centru...ceva...trbuie sa existe,ca acest cosmar al femeii sa inceteze,e foarte slaba si neajutorata fiind tot timpul speriata...va rog insistent daca se poate face ceva.
Haide-ti sa nu mai fim nepasatori...nr meu de tel...(mergeti la sectiunea "contact" si trimiteti un e-mail pentru a primii nr. de tel.-valabil doar pt. organele abilitate)va multumesc si scuze daca am dreanjat cu ceva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Articole Recomandate

Related Posts with Thumbnails