Pentru respect si demnitate!

Mi-e sila de asa-zisii “jurnalisti”! Mi-e sila de presa cu lesa, care se balacareste in mizeria stirilor trunchiate. M-am saturat. Ei sunt cei care dezbina, cei care ne fac sa ne uram, sa ne injuram, cei care ne fac sa ne fie rusine ca suntem romani. Pe de alta parte, tot ei tipa dupa aceea ca in tara asta nu mai exista respect, nu mai exista bun simt. Soarta a facut sa ma aflu in aceste zile in tabara “imbecililor, analfabetilor, agramatilor” de la Spiru Haret.

Si daca urmaresc stirile, talk-show-urile, blog-urile de la asa zisele canale de stiri gen canalul Realitatea sau canalele Antena1 si 3 ( e limpede ce inteles are de fapt cuvantul “canal” in acest context) ma apuca durerea de cap, pentru ca toata presa de mizerii vrea cu tot dinadinsul, sa-mi demonstreze ca sunt prost. Tatulici, Vranceanu-Firea si alti angajati la canalizare imi repeta la nesfarsit ca sunt prost, ca m-am inscris la Spiru pentru ca sunt de bani gata, ca-mi cumpar examenele, ca-mi cumpar diploma, ca-mi cumpar Universitatea, etc. Nu mai pot! Imi creste tensiunea si de ce? Pentru ca niste mizerabili, care traiesc din rascolitul la canal, ma arata cu degetul? Pentru ca, pe orice pun ei mana, pute? Ma las stresat, imi las mandria calcata in picioare, de niste asa-zisi “moderatori”, mincinosi si manipulatori de oameni?

Sunt prezentate bucati de stiri, opinii partinitoare, critici vehemente fara fond, dezinformari. Pentru ce exista CNA-ul? Nu pentru a tine in frau tendinta de a o lua prin canal a presei de scandal? Am urmarit cu sila “executia” publica a reprezentantilor USH, in emisiunea lui Tatulici de acum cateva saptamani. Nici nu i-a lasat sa deschida gura, nici nu i-a lasat sa respire. Probabil se crede, in iubitele lui vise masochiste,Torquemada, prajind la foc domol eretici, spre deliciul gloatei. Este nesimtirea si badarania personificata!

Faptul ca, in 14 august, instanta de judecata a hotarat ca legea este de partea USH, nici nu intereseaza. Stirea a fost prezentata scurt, ciopartit si tot prin ochelarii borcanati ai vrajitoarei pesediste de la MECI. Prost sa fi, sa nu vezi ca instanta a dat verde pe linie USH. Dar astia sunt canalistii de stiri! Lesa le dicteaza ce sa latre.

La Antene… ce sa mai vorbim, toate toapele cu pretentii de primadone se agita si fac spume la gura, in speranta ca vor fi remarcate de Felix si vor primi un os de ros in plus.

De unde atata marsavie si rautate in tara asta? Parca era vorba sa fim oameni liberi, sa traim intr-o democratie in care sa fim tratati cu respect si consideratie, pentru ceea ce suntem. Chiar daca avem sau nu avem diplome, chiar daca suntem sau nu frumosi, daca avem sau nu bani, chiar daca suntem la Spiru Haret sau la Politehnica. Ori, presa de canal ne invrajbeste si ne face sa ne scuipam unii pe altii, din dorinta meschina de a castiga bani. Bani murdari. Bani din ura, batjocura, minciuni si dezinformare.

Si, normal pentru democratia noastra “originala”, atunci cand e rost de aruncat cu pietre, se gasesc o multime de oameni “de bine”, destepti nevoie mare, fluturandu-si diplomele de la “stat”, care vin si ei sa dea o mana de ajutor. Uita cum au trecut ei prin facultate. Uita de copiat, de examenele luate cu milogeli, de pupincurismul care-i caracterizeaza si arata cu degetele jegoase la “privati”, ei, “imaculatii”! Licentiatii seriosi, adevaratii intelectuali nu se dedau la asa ceva, la scuipat si la injurat. Ei stiu ca adevarata valoare a omului consta in ceea ce stie, nu in diploma pe care o are in mana. In schimb cei care se simt amenintati: fostii restantieri, fostii chiulangii, fostii copiatori, scursurile facultatilor, sunt in fata si tipa cat ii tine gura.

Autor - Mircea M.

3 comentarii:

  1. si noua ne e sila de tot ce se intampla in tara asta! de jurnalism, ce sa mai zic ca e plina tara de "jurnalisti" care mai de care. numai imbecili si deontologi vorba lui badea. uite un exemplu:la talk show-uri de sport aia invita numai oameni care fac raiting si ii lasa sa zica mai de vor pe acolo cum e analfabetul de becali (tot clanul becali de fapt), dragomir, borcea etc si pe noi suporterii care ne face in fel si chip nu ne cheama nimeni, chiar daca avem dreptul la replica.dar noi nu facem raiting. de cei care scriu in ziare numai zic ca scriu numai prostii. mass-media e condusa si multi nu inteleg asta si se lasa manipulati. dupa 20 de ani avem...nimic!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu ma aflu in aceeasi tabara, si sunt la fel de scandalizata, socata. Si umilita. Gratuit.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu au nici macar o vina ei ! Voi sunteti vinovati fiindca le cumparati ziarele sau le vizionati canalele ! Eu sunt in al treilea an de cand am renuntat la orice fel de telefon , la orice fel de televizor , la orice fel de ziar ... Ma simt mai bine ca niciodata !

    RăspundețiȘtergere

Articole Recomandate

Related Posts with Thumbnails